maanantai 10. syyskuuta 2012

Hyvää syyspäivää!

Nyt on blogi avattu!

Kuka? 
Minä, Hilla, 25-vuotias työssäkäyvä ja järjestötoiminnan parissa hääräävä opiskelija Oulusta. Opiskelen humanistisia aloja, mutta myös yhteiskuntatieteet kiinnostavat. Tulevaisuuden haaveena on päästä töihin johonkin kansainväliseen järjestöön tai julkiselle puolelle johonkin kehityshommiin. Opiskelujen lisäksi olen huvikseni käynyt ripsienpidennyskurssin ja joku aika sitten innostuin kynsistä, kun olin aikani lukenut ihania ja kauniita kynsiblogeja. Kynsihommissa olen vielä aivan noviisi, mutta harjoitus tekee mestarin! 

Mikä?
Hillan toimintablogi on blogi, joka esittelee kaikkea mitä minä (Hilla) hommailen, varmaan aika paljon keskitytään kynsien lakkaukseen. Välillä saattaa myös esiintyä ruoka-aiheisia postauksia ja sitten kaikkea randomia. Ehkä. 

Miksi?
Ajatus ja blogin nimi lähti sulhaseltani: "Mikset tekisi sellaista Hillan toimintablogia?" Piti hetki harkita, mutta se tuntui järkevimmältä ajatukselta - olin ottanut lakkauksistani kuvia, enkä kehtaa niitä Facebookiinkaan tunkea, kaikkia kun ei välttämättä kiinnosta. So Hillan toimintablogi it is. :) 


Tähän loppuun vielä kuva tällä hetkellä kynsissä olevista lakkauksista, johon on käytetty: 

Miss Selene -merkkistä kynsilakkaa
Mavadry-pikakuivattajaa
Konadin valkoista leimauslakkaa ja m57-laattaa
Konadin top coat-lakkaa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...