torstai 13. syyskuuta 2012

Luonnollinen, pohja ja sininen viistoranskis

Hei!

Olen lakkaillut kynsiä aktiivisesti nyt ehkä kuukauden päivät. Eilen lueskelin hieman kynsien kellastumisesta lakkaamisen seurauksena ja minä kun en ole noita pohjalakkoja ikinä käyttänyt niin pelästyneenä poistin kynsilakkani ja tarkastelin lähemmin alkaako minunkin kynteni kellastumaan. Pientä kellastumista oli ehkä havaittavissa, mutta ei nyt vielä kovin pahaa. Alla lakkaamaton luonnonkynteni.





Kävin sitten pikimmiten ostamassa Lumenen Base Coat-lakkaa ja tässä sitä on kynsillä 2 kerrosta. Olin tänään töissä pelkällä Base-lakalla.


Töistä tultuani lakkailin kuitenkin tuollaisen sinisen "viistoranskiksen" sinisillä strasseilla. Minun kamerani ei kyllä näytä näitä värejä missään valossa oikein kunnolla. Tuo sininen lakka on luonnossa paljon turkoosimpi ja taittuu selvästi enemmän vihreään. 


Tästä huomaa hyvin kamerani törttöilyt: Tuon keskisormessa olevan sormuksen ylempi kivi on VIOLETTI eikä suinkaan mikään tummanpunainen. 


Mustalla taustalla tuo lakka vihertää kuvassa ehkä hieman

Lakkaukseen käytin: 

Lumene Base Coat 2 kerrosta
Flormarin Pretty-lakkaa P23
Mavadry:ta
Lumenen Top Coat-lakkaa
Sinisiä strasseja 


Tässä on kuva minun kynsikamoista. Vielä aika maltillisen näköinen kokoelma, mutta laskeskelin eilen silti käyttäneeni kuluneen kuukauden aikana kynsilakkoihin ja -tarvikkeisiin noin 150 euroa... 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...